Nasze produkty wykonywane są na Państwa indywidualne zamówienie. Takie produkty są wyłączone z możliwości zwrotu. Uprzejmie prosimy o przemyślane zakupy.
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Meble dostarczamy osobiście, bądź wysyłamy odpowiednio zabezpieczone, w paczkach lub na paletach.
Jeśli Twoja przesyłka zostanie uszkodzona w transporcie, naprawimy ją lub wymienimy. Jednocześnie będziemy dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej. Dlatego też prosimy, pamiętaj że należy zawsze otworzyć przesyłkę i zweryfikować stan otrzymywanego mebla, a w szczególności jego narożniki, które najczęściej ulegają uszkodzeniu. W przypadku uszkodzenia należy spisać z kurierem odpowiedni protokół, sfotografować uszkodzona przesyłkę i jak najszybciej poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
WADA TOWARU
Przykład: zły wymiar, niedomalowanie, znaczące pęknięcie drewna, (nie będące efektem zamierzonym) itp.
Jednocześnie przypominamy, że występujące w produkcie przebarwienia koloru, pęknięcia, sęki i ubytki są zamierzonym celem, świadczą o naturalnym pochodzeniu drewna i nie podlegają reklamacji. (Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie.)
Kto rozpatruje reklamację: Wild Wood
Podstawa prawna: Regulamin Wild Wood
Gdzie skierować reklamację: biuro@wildwood.net.pl
Termin rozpatrzenia: 14 dni.
Niezbędne do zgłoszenia reklamacji: data zakupu oraz zdjęcie.
Prosimy o przesłanie zdjęcia wady, np. sfotografowanie pęknięcia. To znacznie przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.